Heroin filem Swordfish, Halle Berry mendakwa menjadi diri sendiri dan menjadi ibu adalah sesuatu yang seksi, lapor sebuah akhbar semalam.

Berry, 42, dalam satu temu bual berkata, dia turut menikmati seks dengan lebih baik pada umur 42 tahun berbanding ketika masih muda.

“Saya mencapai klimaks lebih baik berbanding umur 22 tahun kerana saya tahu apa yang saya suka. Saya yang mulakannya,” kata Berry.

Temu bual itu diadakan sempena pelancaran minyak wangi jenama Halle yang dijual dengan dengan harga £23 (RM135) untuk botol berisi 30 milimeter manakala isian 50 milimeter pula berharga £29 (RM170).

Pelancaran wangian tersebut merupakan pencapaian terbaru Berry selepas majalah Esquire menamakannya sebagai Wanita Paling Seksi pada Oktober tahun lalu pada usia 42 tahun.

“Saya berpendapat gelaran seperti itu kelakar tetapi masih teruja kerana saya terpilih selepas melahirkan anak pertama.

“Pemilihan tersebut membuktikan menjadi ibu merupakan sesuatu yang seksi dan itu penting buat saya,” katanya baru-baru ini.

Aktres berkenaan melahirkan seorang anak perempuan, Nahla pada Mac tahun lalu ketika berusia 41 tahun hasil perkongsian hidup bersama seorang model kacukan Perancis-Kanada bernama Gabriel.

Source: Agency