Bermacam – macam perangai dan gelagat budak-budak sekolah sekarang ni. Budak sekolah yang bertudungpun  berani melakukan hubungan seks di tempat awam yang terbuka. Apa dah jadi ni.. nak jadi pornstar ke?. Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang ini semakin ketara,ramai diantara mereka yang tidak lagi peduli dengan nasihat dan leteran ibubapa serta guru2 mereka..sehinggakan mereka dah terlampau berani melakukan apa sahaja yang mereka inginkan termasuklah melakukan seks dengan teman lelaki / teman wanita mereka secara terbuka. Nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak lagi memberi kesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.
 
Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu  tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia memalukan.
 
Di dalam video ( dlm youtube) tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakamkan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka tanpa menghiraukan keadaan di sekeliling mereka.
Source: hotmalays